lunes, 20 de septiembre de 2010

Algún dia ha de ser el primer...

Avui per fi m'he decidit a donar forma al blog que fa tant temps em rondava de fer. Per tant podríem dir que avui neix el meu blog que dedicaré principalment a la meva afició que no és una altra que correr per les muntanyes a peu, en bici, esquiant o amb raquetes... encara que ja veureu que les bambes de muntanya prendran la major part del protagonisme al llarg d'entrenaments i curses. Ara bé, em reservo el dret d'escriure tot el que se'm passi pel cap o sigui que si un dia veieu que no parlo de correr doncs que no us sembli estrany.



Després d'un primer semestre d'any molt intens d'entrenament i curses necessito nova energia per encarar els darrers reptes de l'any i el blog espero m'ajudi a fer-ho tot més fàcil. La ilusió d'escriure sobre el que t'agrada i la possibilitat de que algú pugui llegir-ho segur que m'ajudarà a dur a bon terme els projectes futurs.

Doncs res més, brindem amb cava que avui inaugurem blog.
Llarga vida al meu blog!

5 comentarios:

  1. Enhorabona per aquest nou espai! Aquí tens una seguidora en tota regla que, a més, comparteix gran part de les aficions... :-)
    I recorda que aquesta mena de coses costa encetar-les però també mantenir-les, o sigui que no deixis d'escriure, que segur que de reptes en tens un munt!
    Elvira.

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies Elvira! Ei! ara que hi penso t'he d'enviar una foto de la 1/2 de Sabadell!

    ResponderEliminar
  3. Felicitats JOrdi per aquesta nova eina de comunicació. Et desitjo tota la força del mon juntament amb la sort per encara els nous objectius.

    Xesc.

    ResponderEliminar
  4. Hey Jordi, aniré seguint les teves reflexions, de segur seran interessants.

    Salut!!!
    Christian Raset

    ResponderEliminar
  5. Xesc, Christian, gràcies per estar aquí en aquesta nova distracció. Una abraçada!

    ResponderEliminar