domingo, 24 de octubre de 2010

Setmana Prèvia a la Marató de Sant Llorenç Savall

Aquesta setmana que avui acaba va començar amb mal peu però ha acabat sent una molt bona setmana d'entreno per anar acabant la posta apunt per la Marató de muntanya de Sant Llorenç Savall.

El dilluns per coses de feina no vaig poder correr però el la resta de dies m'he près la revenja.
Dimarts:      12km en 49min i 37s. Asfalt.
Dimecres:    9,6km en 45min i 10 seg. Muntanya.
Dijous:        10,7km en 44min i 14seg. Asfalt.
Divendres:   6 series d'1,6km per sota de 4min/km amb 2min de recuperació. Asfalt.
Dissabte:     19,6km caminant per muntanya en 4h i 47min i amb la companyia del meu pare.
Diumenge:  32,8km en 3h 7min i 14seg. Muntanya

Total 97,8km i 11h:9m:20s.

Aquesta setmana m'agradaria fer sortides d'entre 9 i 10km i a partir de dimecres descans fins diumenge.
A veure si arribem a la tanca de sortida amb els dipòsits plens!

2 comentarios:

  1. Res Jordi ho portes dins i a mes t´ho mareixes aixi que segur que faras una gran cursa. Jo t´enivare forçes... desde el bar. Sort

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Xesc! Serem optimistes com sempre.

    ResponderEliminar