jueves, 21 de octubre de 2010

VITAE

Avui no parlaré de curses però si d'un aspecte que hem de cuidar i molt que és l'alimentació. Desde fa un parell de setmanes formo part del Projecte Vitae que és un laboratori de complements nutricionals i plantes medicinals que tenen com a misió oferir productes naturals seleccionats de la més alta qualitat que aporten importants beneficis per la salut, amb l'objectiu d'ajudar a mantenir i allrgar un estat de salut òptim que permeti gaudir d'una vida plena i vida.
 
Per esportitstes tenen productes per millorar i completar la dieta, productes per mantenir la vitalitat del cos, productes que aporten energía, productes que ajuden a compensar l'acumulació d'àcids i afavoreixen la remineralització i un llarg etc... que millor que testejeu vosaltres a la mateixa web de vitae. 
 
 
 
 
 
 

3 comentarios:

  1. ei nen com estàs, sòc en joel, felicitats pel blog, haviam si la cuidut una miqueta l´alimentació que bona falta em fa, bueno crack ja tinc ganes que coincidim en alguna cursa, encara ke numés siguin un parell de km que tu stas a tope jejeje, vinga salut i a kuidar-se

    ResponderEliminar
  2. Hola Joel! Ja has vist que et tinc fitxat en la llista de blogs? Aquest any vinent en farem alguna de gorda oi? Transvulcania? Costa Brava Extrem? UTMB? segur que ens veiem en alguna. Jo acabo aquest diumenge 31 amb la marató de Sant Llorenç Savall i després a descansar fins que em cansi de descansar que serà ben aviat je je je. Cuida't crack!

    ResponderEliminar
  3. jeje, jo tb t´he fitxat, ara haig de mirar de no fer tantes faltes, que a vegades...!??!¿!?
    jo acabo si el peu em deixa el 31 amb la marató puigsacalm(ke està costat de casa), i Si l´any ke bé promet, MDS, UTMB, TRANSGRAANCANARIA, etz.. ei has mirat la UT ANDORRA(170km) o EHUNMILAK, jo estic per tirar una moneda i que trii el desti jejjee ens ho posen molt dificil xr triar.
    kuidet crack

    ResponderEliminar